Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20563
Nhan đề: | EFL teachers' and students' perception and barriers of the use of zoom in learning and teaching Eglish: A case student at Chau Thanh Secondary School: Master of TESOL |
Tác giả: | Le, Lan Phuong (GVHD) Le, Hoang To Quyen |
Từ khoá: | English language -- Study and teaching -- Master's thesis report Anh ngữ -- Học tập và giảng dạy -- Luận văn Thạc sĩ |
Năm xuất bản: | 2022 |
Nhà xuất bản: | Trường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu |
Tóm tắt: | Zoom has been used as a prevalent tool in English teaching and learning in Vietnam. The current study aimed to examine teachers’ and Grade 8 students’ perception towards the use of Zoom in teaching and learning and to address the barriers encountered by the teachers and students. The researcher employed a mixed-methods approach with the use of questionnaires and interviewsto obtain her research objectives. 150 Grade 8 students and ten teachers at Chau Thanh secondary school were selected as research participants. Data collected research instruments revealed that (1) students showed their positive perception towards the use of Zoom; (2) major barriers of using Zoom perceived by teachers (3) major barriers of using Zoom perceived by students. Based on these research findings, the researcher proposed some implications to improve the effectiveness of using Zoom in teaching and learning English at Secondary school |
Định danh: | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20563 |
Bộ sưu tập: | Luận văn ngành Ngôn ngữ Anh |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Le-Hoang-To-Quyen.pdf | 903,48 kB | Adobe PDF | Đăng nhập để xem toàn văn |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.