Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19845
Nhan đề: Factors Affecting the Satisfaction of Customers in Bidv Vung Tau Branch Bank
Tác giả: Nguyen, Thi Phuong Anh
Vu, Van Dong
Từ khoá: Satisfaction of Customers -- Bidv Vung Tau Branch Bank
Năm xuất bản: 2019
Nhà xuất bản: International Journal of Innovative Science and Research Technology
Tùng thư/Số báo cáo: Volume 4, Issue 5, May– 2019;pp. 736-737
Tóm tắt: This study was conducted to assess customer satisfaction in substance amount of service. By quantitative research, with a sample size of 150 clients using products of BIDV Bank, Vung Tau Branch, research results show that material (β = 0.173), sympathy (β = 0.499) and reliability (β = 0.365) influence customer satisfaction. Finally, the research sheds light some managerial implications for improving customer satisfaction on quality of banking services, give some limitations and suggestions for future research
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19845
ISSN: 2456-2165
Bộ sưu tập: Ngoại ngữ - Khoa học xã hội (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
IJISRT19MY553.pdf280,45 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.