Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20532
Nhan đề: Proposing a problem-based learning organizational procedures to foster problem-solving competency associated with students. Maiors: an illustrative example for nursinc maiors
Tác giả: Nguyen, Thi Thanh Huyen
Do, Huong Tra
Tuong, Duy Hai
Từ khoá: Problem-solving competency
Problem-solving learning
Năm xuất bản: 2022
Nhà xuất bản: Univirsity Of Education Publisher
Tùng thư/Số báo cáo: Innovation for Sustainable Education in the Changing Context;pp. 412-423
Tóm tắt: Nowadays, at universitles, the learning outcomes in training pragrams tequle students to have the practical knowledge to salve canplexprcblems related to thetraining field. ]n this atticle, bosed an literatute teviews, we propose ptablem-based learning organizatianol procedures to foster problemsolving campetency assaciated with students'majors and gives an ilustrative exanple when teaching sane knowledge afNuclear Physics to Nursing students.Ihe article's results help lecturer referral in teaching Physics Biophysics, ather subjects to neet the leorning outcones, contributing to inprovinq the quality ofhighereducauon in Vietnam
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20532
Bộ sưu tập: Kỷ yếu - Hội thảo

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Nguyen-Thi-Thanh-Huyen-KYHTKHQT.pdf3,49 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.