Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19851
Nhan đề: Factors Promoting the Active Participation of Customers in the Training Service
Tác giả: Tran, Phi Hoang
Huynh, Kim Quy
Nguyen, Minh Thuy
Nguyen, Dai Duong
Từ khoá: Customer participation
Education service
Năm xuất bản: 2018
Nhà xuất bản: EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH
Tùng thư/Số báo cáo: Vol. VI, Issue 5/ August 2018;pp. 2130-2146
Tóm tắt: In the service sector as well as in many other areas, active customer engagement is essential. This process will help shape, maintain and develop relationships among organizations and their customers. The results of this study identify and analyze the factors that influence the active participation of students in the delivery of training services. The results of the study have identified the factors affecting the students’ participation in the process of creating training services at Industrial University of Ho Chi Minh City, namely: Study motivation, task clarity and implementation capabilities. The results of this study are an important basis for Vietnamese universities to propose solutions in improving the education services quality in the future.
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19851
ISSN: 2286-4422
Bộ sưu tập: Kế toán - Quản trị kinh doanh (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Nguyen-Dai-Duong.pdf331,82 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.