Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15832
Nhan đề: The Basics of Business Models - eBooks and textbooks from bookboon.com
Tác giả: Nielsen, Christian
Lund (Eds.), Morten
Từ khoá: Business models
Mô hình kinh doanh
Năm xuất bản: 2013
Nhà xuất bản: bookboon.com
Trích dẫn: 1st edition
Tóm tắt: New types of value creation. We have heard that song before. In the mid 1990’s there was an overflow of literature documenting how new types of value creation spawned several new fields of interest such as e.g. intellectual capital, networks and e-business as important “new” drivers of value creation (cf. Zott et al. 2011) in the wake of the dot.com era. However, neither intellectual capital, networks nor e-business are by themselves new types of business models. Rather, they represent important sub-elements of business models. This book introduces you to the basic knowledge you need to understand what business models are and how they can be analysed and communicated. Furthermore, it provides a platform for understanding the more complex notions of working with network-based business models
Mô tả: 138 Pages
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15832
ISBN: 9788740305258
Bộ sưu tập: Management (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
The-Basics-of-Business-Models.pdf6,43 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.