Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHồ, Văn Nhàn (GVHD)-
dc.contributor.authorLưu, Khánh Việt-
dc.date.accessioned2020-05-28T02:18:44Z-
dc.date.available2020-05-28T02:18:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19887-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàuvi
dc.subjectQuan hệ khách hàngvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng TMCP Sài Gòn (SCB), Chi nhánh Bà Rịa - Vũng Tàu: Luận văn thạc sĩvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Quản trị kinh doanh

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Luu-Khanh-Viet.pdf950,2 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.