Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15802
Nhan đề: Business Model Design: Networking, Innovating and Globalizing - eBooks and textbooks from bookboon.com
Tác giả: Nielsen, Christian
Lund (Eds.), Morten
Từ khoá: Business models
Mô hình kinh doanh
Năm xuất bản: 2014
Nhà xuất bản: bookboon.com
Trích dẫn: 2nd edition
Tóm tắt: The field of business models is about to become a core management discipline alongside accounting, finance, organization etc. Business model optimization and the commercialization of innovative ideas and new technologies will become a politically driven issue in the light of sustainability pressures. This book emphasizes how three major tendencies in business – networking, innovating and globalizing – are achieved through a business model perspective and how business models and profitability to greater extent become intertwined.
Mô tả: 107 Pages
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15802
ISBN: 9788740306392
Bộ sưu tập: Management (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Business-Model-Design.pdf4,93 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.