Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/11697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hươngvi
dc.date.accessioned2011-09-14T04:51:35Z-
dc.date.available2011-09-14T04:51:35Z-
dc.date.issued2005vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/11697-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 4; tr. 26-30vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleMột số nhân tố chi phối hành vi tiêu dùng của người dân đối với sản phẩm của các doanh nghiệp tư nhânvi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S042005026.pdf222,5 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.