Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/7777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Tuấnvi
dc.date.accessioned2011-09-14T03:46:12Z-
dc.date.available2011-09-14T03:46:12Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn0868-3581vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/7777-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu châu Âu, số 4; tr. 37-39vi
dc.subjectNghiên cứu châu Âuvi
dc.titleVai trò của đối ngoại tổng hợp trong xây dựng thương hiệu quốc giavi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Châu Âu

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv181S042008037.pdf140,5 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.