Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21017
Nhan đề: | Students’ engagement in English language learning at VAS chools Vung Tau: Master of TESOL |
Tác giả: | Nguyễn, Hoàng Tuấn (GVHD) Trần, Thị Xuân Thu |
Từ khoá: | English language -- Study and teaching -- Master's thesis report Anh ngữ -- Học tập và giảng dạy -- Luận văn Thạc sĩ |
Năm xuất bản: | 2024 |
Nhà xuất bản: | Trường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu |
Tóm tắt: | Student engagement is one of the most significant factors that determines successful learning. Student engagement refers to a dedication to meeting learning objectives and active involvement in a variety of academic, extra-curricular, and school-related activities. The primary objective of this study was to investigate the level of involvement of VAschools students in English language classroom tasks and school events as well as factors influencing student engagement. Student engagement was evaluated through a combination of quantitative method such as surveys, and qualitative approaches, including class observations and semi-structured interviews. Both the surveys and the interviews were developed by the researcher. Findings from the survey and the analysis of interview data revealed a significant lack of engagement among students in school-related activities and English language classroom activities (in several classes). Consequently, several recommendations and suggestions have been put forward based on these outcomes |
Định danh: | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/21017 |
Bộ sưu tập: | Luận văn ngành Ngôn ngữ Anh |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Tran-Thi-Xuan-Thu.pdf | 1,26 MB | Adobe PDF | Đăng nhập để xem toàn văn |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.