Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20993
Nhan đề: The Effect of Metacognitive Strategy Instruction on Listening Comprehension Performance, A Case Study of English - Majored Freshmen at Ba Ria - Vung Tau University, Viet Nam
Tác giả: Hoang, Thi Thu
Pham, Thi Hai Yen
Từ khoá: Lisretening comphension
English communicative
Năm xuất bản: 2024
Nhà xuất bản: International Journal of Current Science Research and Review
Tùng thư/Số báo cáo: IJCSRR, Volume 07 Issue 05 May 2024;pp. 3336-3341
Tóm tắt: The research was carried out with 50 university freshmen at Ba Ria - Vung Tau University (BVU) to find out how metacognitive strategy instruction motivates them to improve their listening comprehension. The researchers executed a qualitative action research method during twelve weeks, using a combination of the teachers and students’ diaries. Then semi structured interviews in Vietnamese were purposefully administered to the participants and 1 observer by using individual administered survey procedure. The findings in this paper indicate that metacognitive strategy instruction enhances learners’ listening comprehension performance and should be implemented in English communicative classes.
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20993
ISSN: 2581-8341
Bộ sưu tập: Ngoại ngữ - Khoa học xã hội (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Hoang-Thi-Thu- Pham-Thi-Hai-Yen-IJCSRR.pdf552,59 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.