Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20747
Nhan đề: Solutions on Service Quality to Improve the Satisfaction of Individual Customers at Ba Ria Vung Tau Electricity Company
Tác giả: Nguyen, Thi Phuong Anh
Từ khoá: Service quality -- Satisfaction
Năm xuất bản: 2023
Nhà xuất bản: International Journal of Current Science Research and Review
Tùng thư/Số báo cáo: IJCSR, Volume 06 Issue 04 April 2023;pp. 2371-2377
Tóm tắt: The study was carried out to test the theoretical model between service quality components and individual customer satisfaction at Ba Ria Vung Tau Electricity Company. From the obtained results, the study provides managerial implications for leaders to improve service quality in order to increase individual customer satisfaction. The study used qualitative research method combined with quantitative research. Qualitative research method (group discussion) is to adjust and supplement the scale of research concepts. Quantitative research method is to check reliability, allowable value (unidirectionality, uniqueness and convergent value), and test research hypothesis by AMOS-SEM analysis method. Research results show that service quality has a positive relationship with customer satisfaction, including:(β = 0.69; p = 0.000 < 0.01).The research results give meaning to the leaders of Ba Ria Vung Tau Electricity Company in improving service quality in order to increase the satisfaction of individual customers. Finally, some limitations and directions for further research are mentioned.
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20747
ISSN: 2581-8341
Bộ sưu tập: Ngoại ngữ - Khoa học xã hội (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Nguyen-Thi-Phuong-Anh-IJCSRR.pdf407,92 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.