Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20745
Nhan đề: | The scientific process of building knowledge in the style of problem-solving teaching in some contents of Nuclear Physics |
Tác giả: | Nguyen, Thi Thanh Huyen |
Từ khoá: | Nuclear Physics Vật lý nguyên tử |
Năm xuất bản: | 2022 |
Nhà xuất bản: | IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME) |
Tùng thư/Số báo cáo: | iosrjournals.org, Volume 12, Issue 4 Ser. III (Jul. - Aug. 2022);pp. 48-52 |
Tóm tắt: | Approaching the general trend of the world, Vietnam is building a competency-oriented education program at all levels to support and develop for learners systematic the necessary competencies to participate in the labor market during the integration period effectively. Problem-solving is one of the expected competencies that need to foster for students, especially problems associated with the major. For graduates to quickly adapt to complex, practical issues, they need practice solving such problems during their undergraduate years. The article has given the scientific process of building knowledge in the style of problem-solving teaching in some contents of Nuclear Physics as an illustrative example. The article results help lecturers refer to teaching General Physics and other subjects to meet the major's learning outcomes |
Định danh: | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/20745 |
ISSN: | 2320–7388 2320-737x |
Bộ sưu tập: | Kỹ năng mềm - Đại cương(Articles) |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Nguyen-Thi-Thanh-Huyen-IOSR-12.pdf | 503,25 kB | Adobe PDF | Đăng nhập để xem toàn văn |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.