Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19762
Nhan đề: | An Investigation into Factors that Hinder the Participation of University Students in English Speaking Lessons |
Tác giả: | Le, Thi Mai |
Từ khoá: | English language -- Speaking Anh ngữ -- Kỹ năng nói |
Năm xuất bản: | 2019 |
Nhà xuất bản: | IOSR Journal Of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) |
Tùng thư/Số báo cáo: | Volume 24, Issue 4, Ser. 6 (April. 2019);pp. 84-94 |
Tóm tắt: | This research is implemented to investigate the factors that hinder students’ participation in speaking activities at Ba Ria – Vung Tau University. The research’s subjects are the teachers and the second – major students of English from Ba Ria – Vung Tau University. The results from the questionnaires, the class observations and the interview reports show that the factors coming from teachers, students and classroom have been regarded as important factors affecting remarkably students’ participation in speaking lessons. Also, the findings of the research demonstrate that teachers should pay adequate attention to their teaching techniques to increase students’ involvement in teaching speaking English. In addition, implications and suggestions for further research are made with the hope for better methods to help the teacher reduce his students’ negative effect of these factors during the process of learning speaking English. |
Định danh: | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19762 |
ISSN: | 2279-0837 2279-0845 |
Bộ sưu tập: | Ngoại ngữ - Khoa học xã hội (Articles) |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Factors-that-hinder-participation.pdf | 404,1 kB | Adobe PDF | Đăng nhập để xem toàn văn |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.