Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19742
Nhan đề: Factors affecting to the decision to use shopee’s online shopping service: A research in Ho Chi Minh City
Tác giả: Tran, Phi Hoang
Chau, Vu Nhu Ngoc
Nguyen, Thi Anh Hoa
Ngo, Thi Tuyet
Từ khoá: Customers’ service
Customers’ behavior
Năm xuất bản: 2019
Nhà xuất bản: European Academic Research
Tùng thư/Số báo cáo: Vol. VII, Issue 3/ June 2019;1846-1860
Tóm tắt: The results of this scientific study are intended to identify factors which affect the decision to use Shopee's online shopping service. The research results showed that there were 5 factors which affected the decision of customers’ usage of the service’s products: price, reliability, risk level, responsiveness and website design. The study was conducted with a survey of 219 people and 24 observed variables in order to identify the factors affecting the decision to use online shopping services at the Shopee system. The results of this study had achieved 03 objectives: First, identified factors affecting the decision to use Shopee’s online shopping services; Secondly, determined the priority order of the impact level of factors affecting the decision to use Shopee's online shopping service; Thirdly, proposed solutions to improve the need to use Shopee’s online shopping’s products in particular and e-commerce businesses in Vietnam in general in the future.
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/19742
ISSN: 2286-4822
Bộ sưu tập: Kế toán - Quản trị kinh doanh (Articles)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
AnhHoa-NgoTuyet.pdf534,91 kBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.