Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15915
Nhan đề: | Understanding language teaching : from method to postmethod |
Tác giả: | B Kumaravadivelu |
Từ khoá: | Language and languages -- Study and teaching. Ngôn ngữ và ngôn ngữ -- Học hỏi và giảng dạy |
Năm xuất bản: | 2006 |
Nhà xuất bản: | Lawrence Erlbaum Associates |
Tóm tắt: | "This book traces the historical development of major language teaching methods in terms of theoretical principles and classroom procedures, and provides a critical evaluation of each. Drawing from seminal, foundational texts and from critical commentaries made by various scholars, Kumaravadivelu examines the profession's current transition from method to postmethod and, in the process, elucidates the relationship between theory, research, and practice. The chief objective is to help readers see the pattern that connects language, learning, teaching methods, and postmethod perspectives." "Understanding Language Teaching: From Method to Postmethod is intended for an international audience of teacher educators, practicing teachers and graduate students, researchers, curriculum planners, and materials designers in the field of second and foreign language teaching. |
Mô tả: | 277 pages |
Định danh: | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15915 |
ISBN: | 0805851763 9780805851762 0805856765 |
Bộ sưu tập: | Anh ngữ |
Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin | Mô tả | Kích thước | Định dạng | |
---|---|---|---|---|
Understanding-language-teaching.pdf | 1,44 MB | Adobe PDF | Đăng nhập để xem toàn văn |
Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.