Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15861
Nhan đề: Strategic Marketing - eBooks and textbooks from bookboon.com
Tác giả: Whalley, Andrew
Từ khoá: Strategic marketing
Chiến lược tiếp thị
Năm xuất bản: 2010
Nhà xuất bản: bookboon.com
Trích dẫn: 2nd edition
Tóm tắt: Strategic Marketing is aimed as an introduction to Strategic Marketing Management for students on Marketing and Business strategy courses. It covers the origins of modern marketing, relates contemporary and classic theory to Marketing in both academic and practical terms, providing a solid foundation for the understanding of Marketing. A valuable resource to the student and marketing practioneer alike, this book is a discerning choice for those seeking a deeper knowledge of Marketing’s theory and its place within a modern, effectively and efficiently run business.
Mô tả: Pages : 116
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15861
ISBN: 9788776816438
Bộ sưu tập: Strategy (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Strategic-Marketing.pdf7,62 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.