Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15845
Nhan đề: Strategy, Marketing Plans and Small Organisations - eBooks and textbooks from bookboon.com
Tác giả: Mccarthy, Breda
Từ khoá: Marketing plans
Kế hoạch tiếp thị
Năm xuất bản: 2016
Nhà xuất bản: bookboon.com
Trích dẫn: 1st edition
Tóm tắt: Long term planning is the key to an organisation’s success. This book provides an overview of strategic planning and implementation processes. It explores the importance of planning to small organisations along with major influences on strategy such as competitors and the industry environment. It examines the role of the chief executive, culture and politics in the design and implementation of a strategic plan. It also outlines key components of a strategic marketing plan such as mission, objectives, marketing mix strategies, measurement and review. It draws on current research and includes case studies from a variety of industries.
Mô tả: Pages : 119
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15845
ISBN: 9788740312980
Bộ sưu tập: Organization (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Strategy-Marketing-Plans-and-Small-Organisations.pdf11,96 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.