Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15833
Nhan đề: The Real Business of Real Business: Corporate trust and integrity - eBooks and textbooks from bookboon.com
Tác giả: Pearson, Gordon
Từ khoá: Business
Năm xuất bản: 2015
Nhà xuất bản: bookboon.com
Trích dẫn: 1st edition
Tóm tắt: The Real Business of Real Business shows how, in this increasingly globalised and interdependent world, with careful and well informed management, we can still all be winners. To participate in the myriad of mutually beneficial relationships, any organisation must be trustworthy. That requires an organisation to behave with integrity in all transactions, internal and external and including those with the local community and the environment which stands proxy for future generations.
Mô tả: 207 Pages
Định danh: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15833
ISBN: 9788740311334
Bộ sưu tập: Management (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
The-Real-Business-of-Real-Business.pdf3,96 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.