Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/14109
Title: Nghiên cứu so sánh các hình thức quảng cáo ảnh hưởng đến hành vi mua sắm của người tiêu dùng tại Bà Rịa - Vũng Tàu - Trường hợp công ty Netcafe: Đề tài NCKH
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo (Người hướng dẫn khoa học)
Nguyễn, Kim Hoàng Vy
Nguyễn, Mạnh Cường
Vũ, Thị Thảo
Keywords: Quảng cáo -- Đề tài nghiên cứu khoa học
Quảng cáo -- Khía cạnh tâm lý
Issue Date: 4/2015
Publisher: Trường Đại học Bà Rịa - Vũng Tàu. Khoa Kinh tế
URI: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/14109
Appears in Collections:Kế toán - QTKD (DTNCKH-BVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nguyen-Kim-Hoang-Vi.pdf1,59 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.