Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/13691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn, Tấn Hoành (GVHD)-
dc.contributor.authorPhan, Thị Giang-
dc.date.accessioned2014-10-20T07:56:33Z-
dc.date.available2014-10-20T07:56:33Z-
dc.date.issued2014-07-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/13691-
dc.language.isovivi
dc.publisherKhoa Kinh Tế - Trường ĐH Bà Rịa - Vũng Tàuvi
dc.subjectKhách sạn -- Quản lívi
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng đối với chính sách giá của Khách sạn Bưu điện: Khóa luận tốt nghiệpvi
dc.typeBookvi
Appears in Collections:Ngành Du lịch (KLTN-BVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Phan Thi Giang.pdf1,42 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.