Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hiềnvi
dc.date.accessioned2011-09-14T04:53:31Z-
dc.date.available2011-09-14T04:53:31Z-
dc.date.issued2009vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12223-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 7; tr. 53-58vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleảnh hưởng của trí tuệ cảm xúc đến việc hình thành kỹ năng làm công tác chủ nhiệm lớp của sinh viênvi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S72009053.pdf189,92 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.