Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/9181
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Vĩnh Longvi
dc.date.accessioned2011-09-14T04:21:32Z-
dc.date.available2011-09-14T04:21:32Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn0866-7489vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/9181-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu kinh tế, số 4; tr. 65-69vi
dc.subjectNghiên cứu kinh tếvi
dc.titleChính sách thương mại - một đánh giá từ trường hợp ngành công nghiệp ô tô Việt Namvi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv130S042008065.pdf260,51 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.