Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/6367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Kim Ngavi
dc.date.accessioned2011-09-14T03:28:16Z-
dc.date.available2011-09-14T03:28:16Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.issn1859-0039vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/6367-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Trung Quốc, số 2; tr. 46-58vi
dc.subjectNghiên cứu Trung Quốcvi
dc.titleĐặc trưng của thương mại Trung - Việt và phân tích nguyên nhân của nóvi
Appears in Collections:Tạp chí Nghiên cứu Trung Quốc

Files in This Item:
File Description SizeFormat 


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.