Vui lòng dùng định danh này để trích dẫn hoặc liên kết đến tài liệu này: http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15334
Toàn bộ biểu ghi siêu dữ liệu
Trường DCGiá trị Ngôn ngữ
dc.contributor.authorLahti, Arto-
dc.date.accessioned2016-11-15T08:57:34Z-
dc.date.available2016-11-15T08:57:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citation1st editionvi
dc.identifier.isbn9788776815509-
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/15334-
dc.description.abstractThe Nordic success model of globalization is unique. Whereas most small countries in the world have suffered from their openness, the Nordic countries have succeeded to reach the top in terms of GDP per capita (World Bank). The “Viking” recipe of success has been learning-by-doing, innovativeness and scale economies. The book portrays the Nordic man of action. Winning in global business has not so much to do with big strategies. What is more important is to focus on customers and their real needs as many Nordic companies have successfully done. Having brought fear and destruction in earlier times we “Vikings” have now made the transition to “humble” management.vi
dc.language.isoenvi
dc.publisherbookboon.comvi
dc.subjectGlobalizationvi
dc.subjectToàn cầu hóavi
dc.titleGlobalization & the Nordic Success Model: Part II - eBooks and textbooks from bookboon.comvi
dc.typeBookvi
Bộ sưu tập: Economics (bookboon.com)

Các tập tin trong tài liệu này:
Tập tin Mô tả Kích thước Định dạng  
Globalization-the-Nordic-Success-Model-Part-II.pdf3,76 MBAdobe PDFHình minh họa
 Đăng nhập để xem toàn văn


Khi sử dụng các tài liệu trong Thư viện số phải tuân thủ Luật bản quyền.