Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12099
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thuý Dungvi
dc.date.accessioned2011-09-14T04:52:52Z-
dc.date.available2011-09-14T04:52:52Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12099-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 5; tr. 35-42vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titleMức độ kỹ năng giải quyết tình huống có vấn đề của các học viên đang được đào tạo thành hiệu trưởng trường tiểu họcvi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S52008035.pdf282,47 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.