Please use this identifier to cite or link to this item: https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng, Đình Mẫnvi
dc.date.accessioned2011-09-14T04:52:46Z-
dc.date.available2011-09-14T04:52:46Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.issn1859-0098vi
dc.identifier.urihttp://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12067-
dc.language.isovivi
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học, số 3; tr. 8-13vi
dc.subjectTâm lý họcvi
dc.titlePhát huy tính tích cực, sáng tạo học tập của sinh viên qua phương pháp dạy học giải quyết tình huống có vấn đềvi
Appears in Collections:Tạp chí Tâm lý học

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
000000CVv211S32008008.pdf196,06 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.