Please use this identifier to cite or link to this item:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12064
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trương, Công Thanh | vi |
dc.date.accessioned | 2011-09-14T04:52:45Z | - |
dc.date.available | 2011-09-14T04:52:45Z | - |
dc.date.issued | 2004 | vi |
dc.identifier.issn | 1859-0098 | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/12064 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.relation.ispartofseries | Tâm lý học, số 9; tr. 46-50, 63 | vi |
dc.subject | Tâm lý học | vi |
dc.title | Khảo sát năng lực khái quát hóa trong môn toán của học sinh lớp 5 | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Tâm lý học |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
000000CVv211S092004046.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.