Please use this identifier to cite or link to this item:
https://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/11862
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lê, Đức Phuc | vi |
dc.date.accessioned | 2011-09-14T04:52:07Z | - |
dc.date.available | 2011-09-14T04:52:07Z | - |
dc.date.issued | 2006 | vi |
dc.identifier.issn | 1859-0098 | vi |
dc.identifier.uri | http://thuvienso.bvu.edu.vn/handle/TVDHBRVT/11862 | - |
dc.language.iso | vi | vi |
dc.relation.ispartofseries | Tâm lý học, số 9; tr. 7-14 | vi |
dc.subject | Tâm lý học | vi |
dc.title | Một số cơ sở lý luận và thực tiễn của việc nghiên cứu sự tự học của sinh viên | vi |
Appears in Collections: | Tạp chí Tâm lý học |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
000000CVv211S092006007.pdf | 342,98 kB | Adobe PDF | Sign in to read |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.